ما به هر سؤالی که ممکن است در مورد فروش یا نمایندگی یا گارانتی محصولات ، حقوق یا خدمات مشارکتی داشته باشید، در اینجا پاسخ خواهیم داد.

کدام پرداخت ها را قبول می کنید؟

پرداخت ها فقط از طریق سایت قابل قبول و پیگیری هست

آیا فروش اقصاتی یا با چک معتبر هم اراعه میدهید؟

در حال حاضر فروش فقط نقد و خرید پرداخت از طریق سایت هست

چگونه محصولات خریداری شده را پیگیری کنیم؟

اعبتدا قبل از هر کاری یک حساب کاربری ایجاد کرده و از آنجا تمامی خرید ها و محصولاتتان قابل پیگیری هست و در صورت نیاز با مشخصات تماس از طریق واتساپ تلگرام پیام دهید یا تماس حاصل بفرمایید

آیا می توانم موجودی محصول را جهت اطمینان از طریق پیام مجازی یا تماس بپرسم؟

از انجا که موجودی تمامی محصولات ما بروز میباشد نیازی نیست ولی جهت اطمینان حاصل میتوانید از طریق تلگرام و واتساپ به پشتیبانی ما پیام بدهید

چرا باید در وب سایت شما یک حساب کاربری ثبت شده داشته باشم؟

داشتن حساب کاربری جهت پیگیری محصولات خریداری شده گرفتن فاکتور ذخیره فاکتور های خریدهای طول سال از شرکت ما، برای همین  ایجاد حساب کاربری واجب هست

اگر محصول قبل از تاریخ گارانتی اش خراب شود چگونه اقدام به تعویض کنیم؟

از آنجا که محصولات ما از طول عمر خیلی بالایی برخوردار هست اما با بروز مشکل یا خرابی محصول قبل از تمام شدن گارانتی

۱ اگر محصول خود را از نماینگان و فروشندگان ما در شهر خود خریداری کرده اید  با داشتن شرایط گارانتی سرویس های ما  جهت تعویض به محل خریداری مراجعه بفرمایین

۲ اگر از سایت ما محصول خود را به صورت عمده خریداری کرده این به شماره های شرکت در تلگرام و واتساپ در ارتباط باشید و شرایط گارانتی ما را در سرویس های ما مطالعه کنین